Back in Sweden!

Alltså vilken flygresa. Det sjukaste jag varit med om.
Först var flyget försenat en timme. Det skulle gått runt tre. Vi var på planet någon gång efter fyra.
Därefter stod vi på marken i cirka fem timmar utan att komma någonstans på grund av isen.
I början var de flesta less men sedan började alla utnyttja all gratis sprit så hälften på planet var fulla.
Jag och Teresia hade hamnat på samma flyg (hur stor är chansen?) och avnjöt ett par gin & tonic.
Planet soM skulle gått tre lyfte istället runt åtta. Allt som allt tog resan från London-Göteborg sex timmar.
När vi lyfte sa de:
 "Vi kommer nu att dela ut drycker och dylikt, dock inga alkoholdrycker eftersom de tog slut på markplan".
Minst sagt galen hemresa men jag fick i alla fall komma hem inatt. ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0