Årsresumé 2010

Januari:

♦ Jobbade ganska mycket på posten
♦ Hade en grym utgång på Lipz när Fronda uppträdde
♦ Avslutade månaden med utgång i Göteborg med Annie



Februari:

Åkte till Hagfors och festade way too much
♦ Hade Kick-off med fotbollslaget och vi lyfte fram det positiva om varandra
♦ Utgång i Göteborg med Hanna



Mars:

Åkte på studentkryssning och hade ett galet dygn på Östersjön
♦ Spenderade en vecka i Frankrike med internationaliseringsgruppen
♦ Fyllde 19 år och gjorde min tredje tatuering som syns en aning på handleden



April:

Spenderade några dagar i Östersund med familjen och min älskling
♦ Var på träningsläger i Halmstad
♦ Blev stylad hos några ungdomar från Trollhättans stylist-program



Maj:

Var på ivarssons födelsedagsfest med brorsan med flera
♦ Utgång med älskade MP3B-brudarna
♦ Teateruppspel och avslutning med teatergruppen



Juni:

Tog studenten!
Gick på balen med August
♦ Firade midsommar hos faster



Juli:

♦ Spenderade några soliga dagar i stugan
♦ Var på Fallens Dagar med bror och annat folk
♦ Festade nio dagar i sträck i Östersund



Augusti:

♦ Hade en trevlig dag med släkten i stugan
♦ Min älskling spenderade några dagar hos mig
♦ Jag och mamma hälsade på mormor i Hagfors



September:

♦ Flyttade till England och fick två "småsyskon"
♦ Hade drinkkväll med Mikaela i Bristol
♦ Var på Bristol Zoo med Louisa och barnen



Oktober:

Hade min första ridlektion
♦ Gick ut i Southampton med Mikaela
♦ Besökte London för första gången




November:

Fredde hälsade på mig i England
♦ Var på julklappsjakt med Mikaela i Bath
♦ Såg den nya Harry Potter på bio med tjejerna

 

December:

Spenderade en helg i Southampton med Mikaela och givetvis besökte vi Oceana
Kom hem till Sverige och festade med nära och kära
♦ Firade julafton hos min älskling i Östersund


 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0