Teaterapa

Nu har jag kommit hem från teatern igen, det var mycket roligare än sist jag var där!
Fick bland annat spela inbrottstjuv och smygalkis, haha.
Sedan diskuterade vi lite olika karaktärer osv.
Synd bara att de bytte tid just idag så det blir på måndagar framöver.
Jag har fotbollsträning då men jag får väl offra den träningen eftersom vi har fler i veckan. Teatern är ju bara en dag i veckan och det är verkligen något jag vill hålla på med.
Ibland måste man prioritera!

Nej, nu ska jag lägga på en ansiktsmask och lägga mig och läsa en stund. 

                                          Hoppas ni har en trevlig kväll, kära läsare!


 


Kommentarer
Ness

Gu vad jag längtar :D

tänk att ligga i poolen en varm kväll med en drink i handen :]

2009-09-09 @ 19:17:36
URL: http://sness.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0