Saknar <3

  

Nikita <3
Vill bara att det ska vara som förut då hon bodde här och jag fick träffa henne varje dag.



 

Dramalektionerna <3

Det var så skönt att bara gå in i en roll för att vara en helt annan person. 
Och så roligt som vi hade! Agneta kommer alltid vara en saknad lärare.





Amanda <3

Vi träffades så ofta förr och hade alltid lika roligt på våra galna upptåg.
Nu har vi inte träffats på evigheter och det känns verkligen att någon saknas!



 

Denmark Soccer Festival <3

Helt underbar cup och det var då vi hade vårat gamla, goa gäng! 





De gamla goda tiderna <3

Jag och brylling för ett antal år sedan. 





Sommaren <3

Hösten är redan här och som vanligt längtar man redan efter nästa sommar.



 

Sommarstugan <3

I hela mitt liv har jag spenderat varenda sommar där fram tills för ett år sedan då vi sålde den.
Jag saknar den enormt mycket och man inser aldrig hur mycket man uppskattar något förrän det är borta.



 

Högstadiet <3

Kommer aldrig glömma den tiden, klassen och lärarna!
Finner inga ord för hur mycket jag verkligen saknar högstadiet. 



 

Valparna <3

Glömmer aldrig dagen då Nikita blev mamma!
Det var det sötaste jag någonsin sett.












 


Kommentarer
Olivia

klart det är så ;) gillar oxå mode.

händer ikväll då? ;d

2009-09-05 @ 17:28:50
URL: http://oliviamjau.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0