Morr´n morr´n!

Måste bara säga att jag tycker det är jättekul att min besöksstatistik ökar för var dag!
Hoppas ni fortsätter titta in och kommentera :)

Om en timme är det dags för skolfotografering, I´m so ready!
Har stått och tuperat mitt hår en bra stund eftersom det alltid är så rakt och tråkigt annars.
Tror faktiskt jag lyckades helt okej, bara inte folk tror att jag fått en elstöt i mig eller något...

                                               

Efter fotograferingen åker jag hem direkt eftersom jag är sjukanmäld.
Jätteförkyld, halsont och förmodligen feber, det suger!

                                         Hoppas ni har en bra torsdag, kära läsare!



Kommentarer
erika.

Krya vännen!

2009-09-24 @ 10:02:55
URL: http://similarsis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0