Jag kunde inte hålla mig hemma

Jag som skrev att jag skulle ha en mysig hemmakväll igår med massa inpackningar m.m.
Så blev inte fallet när Annie tyckte att jag skulle hänga med ut istället.
Självklart tackar jag inte nej till fest så först var vi på Strandgatan med Alec och Erica först sen gick vi vidare till O´learys.

Träffade Janna där (en gammal barndomskompis). Det var så roligt att se henne igen!
Ses aldrig numera eftersom hon går i skola i Hultsfred och därmed bor där.
Jag blev kär i hennes nya tatuering!
Det roliga är att vi har varit hos samma tatuerare, ännu ett bevis på att han är grymt duktig!
Damn, nu blev jag sugen på att tatuera mig igen...

Det en trevlig kväll men jag blev inte särskilt långvarig på grund av mina dumma skor!
Jag visste att jag skulle gått i dom hemma innan jag använde dom.
Gårdagens smärta i fötterna är obeskrivlig!
Funderar på att ta på mig dom och sitta med dom i vatten, sägs att de anpassar sig efter fötternas storlek då.

    











Kommentarer
Anonym

vist är den:D

2009-09-06 @ 12:07:40
URL: http://deity.blogg.se/
f

okej trevligt :)

detsamma!

2009-09-06 @ 12:10:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0