Fredagsmys

Det blev som jag tänkt, ingen krönika skriven idag heller.
Jag blir så trött på det här! Jag älskar att skriva men jag kan bara inte skriva om något jag varken bryr mig om eller kan något om. Det finns ingen chans att man kan skriva något bra då och det är vad jag vill att mina texter ska bli - bra, bättre, bäst!
Men någon dag måste jag få den gjord, får satsa på att ha den klar nästa vecka istället.
Däremot blir det väldigt mycket då med tanke på att jag måste förbereda intervjun med Caroline Engvall. Det är bara att tänka positivt: "Det löser sig". Nu orkar jag inte tänka på det längre.

Om en timme ska jag åka och hämta Sofia, Schöttan och Linnéa. 
Vi ska åka till Vargön och ha myskväll med Louise och Emilia. 
Fredagsmys med MP3B-brudarna helt enkelt, toppen!

                                    Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, kära läsare!







 






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0