Fredag! <3

Dessa underbara fredagar!

Börjar skolan nio och slutar tolv, kunde inte bli bättre!
När jag slutat ska jag åka med mamma och pappa till stan på lite ärenden.
Därefter måste jag verkligen försöka få min krönika skriven, det gick ju sådär igår.
Ikväll blir det kanske match, det beror på om vädret tillåter, planerna är så blöta nu.
Blir inte matchen av blir det myskväll med MP3B-tjejerna hos Louise i Vargön!
Det gäller att alltid ha reservplaner :)

För övrigt är jag på toppenhumör då båda mina favoritförfattare tackat ja till att bli intervjuade!
Jag ska åka och träffa Miriam Sennehed som bland annat skrivit "Det händer inte mig".
Men först och främst ska jag intervjua Caroline Engvall som skrivit "14 år till salu".
Dessvärre bor hon i Stockholm så intervjun får bli på telefon men det ska allt funka!
Kan inte ens fatta att hon ställer upp! :D
                                                         

                                                        

Nu gör jag snart ett nytt försök med att åka till skolan!

                                                          Ha en bra fredag, kära läsare! ♥




Kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ

så skönt :) PÅ stadium i Helsingborg :)

2009-09-04 @ 12:22:35
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
ღ Sabine - Utan dina andetag

vad kul med intervjuer :)

2009-09-04 @ 13:54:36
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0