Bilder från Göteborg

Nu har jag hittat hem från Göteborg igen!
Det var skönt att äntligen få träffa Amanda igen efter nästan ett års tid!
Den här gången ska det inte få dröja så lång tid tills nästa gång vi ses igen.
Vi hamnade på fest i Kärra med trevligt folk :)
Självklart var bussen sen in till stan så vi skulle behöva vänta en timme på nästa men eftersom Amandas papps är så snäll kom han och hämtade oss så vi slapp stå i stan bland äckligt folk och frysa.
Tror vi fick cirka 10 förfrågningar på 100 meter om vi söta flickor ville ha taxi. Usch, nej tack!
Hem kom vi åtminstone till slut och nu har jag hittat hem till Trollhättan igen.
Förresten så har Amanda klippt lugg på mig som ni ser på bilderna, jag stormtrivs i den! :D

Bildsammanfattning

                   







Kommentarer
S A N N A ♥

Nu har jag utsett kandidaterna i Veckans Blogg!

Gå in och se ifall du är en av dem, och i så fall - börja

fiska röster. Länken till inlägget där man röstar

har du här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/kandidater-i-veckans-blogg.html



Ha det jättebra! ♥

2009-09-13 @ 17:17:15
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Anonym

sv: Haha, jag kommer inte ihåg exakt vad du skrev i kommentaren men jag tyckte att dt var bra skrivet hehe.

Hur lång var distansen i ditt förhållande? :)

2009-09-13 @ 17:24:54
maja

jaha:/ okej. Hur klarade ni er? hur ofta träffades ni?

jag har ett distansförhållande nu, det är ungefär 60 mil.

2009-09-13 @ 21:08:51
URL: http://majjisvdig.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0