09-09-09

Dagens datum är ganska häftigt måste jag påstå, därmed rubriken.
Nu har vi mediekommunikation och det är så sjukt tråkigt, vi kommer ingenstans.
Bara sitter och diskuterar utan att komma fram till något, det kallas meningslöst.
Jag är åtminstone glad över att jag fått ta mig an det roligaste uppdraget - intervjua författare.
Får väl se om vi blir klara med vår tidning med tanke på vår deadline som vi satt.

Funderar på vad man ska göra idag, har egentligen en del att göra.
Kanske ska börja läsa boken som vi fått i svenskauppgift. Men den verkar ju så tråkig!
Lägger mig hellre och börjar läsa "Känn pulsen slå". Tror att jag kommer gilla den.

                                                    

Nej, nog med klagoandar nu. Dags att fortsätta med lektionen så vi slutar någon gång.

                                                     Vi hörs senare!



Kommentarer
Leia

Tack, dagen är bra. Hur är din? =)

2009-09-09 @ 14:02:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0