Shopping <3

Efter skolan åkte jag och mamma på lite shopping.
Eller ja, för min del blev det ganska mycket måste jag erkänna.
Kände att jag var tvungen att tröstshoppa innan det var dags att drunkna i plugget.
Tröstshoppa lyckades jag då med men inte var jag på bättre humör när det väl var pluggdags.
Har läst igenom det snabbt och hoppas på att det fastnar under natten annars är jag körd.

                                                
                                                                Dagens fynd
                                                               
                                                               Ansiktsmaskar                                                        
                                                               Två mascaror
                                                               En foundation
                                                               Två par trosor
                                                               Ett linne
                                                               Två skärp
                                                               Hårband


                                                     
                                God natt, kära läsare! ♥



  



Kommentarer
FEBB

ååh gud tack marre! :D

2009-10-15 @ 22:24:17
URL: http://febb.blogg.se/
Malin - Hockeyfruga

så lite så, ditt verk :)

åh va roligt! snygga saker du fick med hem, tröstshopping är farligt hihi! hokos pokus, nu sitter pluggandet som de ska;D

2009-10-15 @ 23:31:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0