Dagens hyllning

Måste bara hedra min svenskalärare Christina Ahlsson med en hyllning!
Jag vet inte vad det är som motiverar henne att engagera sig som hon gör men det är fascinerande. Varje gång jag söker respons hos henne med mina arbeten för vi intressanta diskussioner. Jag vet att man inte ska jämföra men nu gör jag faktiskt det.
Min textlärare, Jan, ligger inte alls på samma nivå, det går helt enkelt inte att föra en konversation med honom. Jag har insett vad det är som gör att vi faktiskt inte kommer överens, han ger mig ingen motivation, snarare tvärtom.

Christina däremot får mig att vilja mer, förbättra och fortsätta.
Det är så en lärare ska vara! Heja, Christina! ♥


Inte undra på att hon vann ttela-tårtan här om veckan.







Kommentarer
Anonym

Shit, Marre:D Fredag kväll med ett glas vin och planlöst googlande vid datorn. Varför inte googla på sitt eget namn när man inte vill släppa tangentbordet? Det blev ju bingo:-)

2010-04-30 @ 17:29:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0