Torsdag

Efter en jobbig natt med alltför många tankar lyckades jag somna till slut men lyckades samtidigt försova mig i morse men snabb som jag är hann jag precis!

Det börjar närma sig helg vilket känns otroligt skönt!

Bäst av allt är att jag inte behöver gå på engelskalektionen imorgon så det blir en lång sovmorgon hos älskling innan det är dags för att åka till skolan och ha textkommunikation.

Nu sitter jag uppe på Media med tjejerna och håller på att förbereda mitt tal.
Jag har en känsla av att det kommer gå bra!

Tidigare idag meddelade min mentor P-A att han ska sluta vilket kom lite som en chock och samtidigt en tråkig nyhet. Jag vill absolut inte byta mentor sista året!
P-A som skulle se oss ta studenten. Svikare... Nåväl, sånt som händer och efter att ha bytt mentor tre gånger på högstadiet borde jag väl vara van.

Ikväll blir det jobb som vanligt och efter det kommer älskling och hämtar mig :)

Nu måste jag sluta blogga så inte Jurek blir sur och tror att jag håller på med sådant man egentligen inte får göra vid datorerna. För det är ju något jag aldrig skulle göra, bryta mot reglerna! Inte Marre, inte.... ;)



Kommentarer
JENNNNNA

shame on you, marre ;D

hähä

2009-05-14 @ 13:16:55
URL: http://gucciime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0