Tisdag

Måste bara understryka än en gång att gårdagen var helt fantastisk! Att ta körkort är verkligen en speciell känsla, så ni som är på väg att ta det - ni har något att se fram emot!
Emilia, jag vet att du kommer fixa det galant!

Efter att ha hämtat pappa från jobbet igår åkte jag hem till min älskling, lade mig i sängen och andades ut, nervositeten och alla spänningar i kroppen släppte nog inte förrän dess.
Somnade till slut med Pierre vid min sida och det var inte förrän idag när jag vaknade som jag verkligen insåg att jag har körkort och jag kan köra vart jag vill!

Var ledig från skolan idag vilket var bra för jag var verkligen inte på topp i morse, hoppas verkligen inte jag är på väg att bli sjuk. Efter att ha tagit mig hem från älskling tog jag bilnycklarna, och jag och mamma gav oss iväg mot Torp. Första gången mamma åkte med mig helt ensam (tror nog hon var lite nervös) men kul var det! Väl där blev det dock inte mycket shoppat, ett par skor (såklart) och en klänning.

Kvällen har spenderats i sängen även om jag borde plugga inför mitt nationella matteprov imorgon. Men nej, det finns ingen ork, jag vill bara ligga i sängen, se på film och slappna av.
Jag anser att jag är värd det så det får bli så!

Nu ska jag lägga mig och se på My Sassy Girl som Malin tipsade om i sin blogg.


Hoppas ni haft en bra dag, kära läsare!








Kommentarer
JENNNNNA

va söta! :D

2009-05-12 @ 22:55:49
URL: http://gucciime.blogg.se/
mamlin

hihi kul att du såg den! :D den är sååååå romantisk i slutet! gaash, jag som inte ens är mycket för en romantiker;)

2009-05-13 @ 18:46:24
URL: http://mamlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0