Söndag

Har blivit dåligt med bloggande under veckan eftersom jag varit hos min älskling sen onsdags.
Veckan har mestadels bestått av att ligga i sängen och se på film eftersom jag varit sjuk.
Är inte helt frisk ännu men är åtminstone på bättringsvägen så jag ska inte klaga.

Kom hem för en liten stund sen och ska snart försöka ta tag i pluggandet.
Den kommande veckan ser inte alls ljus ut!
Imorgon måste jag börja få klart mitt fotokompendium eftersom det är näst sista gången vi får jobba med det. På eftermiddagen ska jag ha prov i lagbollsport.
Hemprovet i historia måste in denna veckan och jag har knappt börjat.
Måste verkligen plugga matte eftersom jag ska göra det nationella provet på tisdag.
Utöver det är det jobb och träning. Tiden räcker helt enkelt inte till...

För att ha minsta lilla chans att få det klart i tid måste jag tyvärr sluta blogga nu!

Hoppas ni haft en trevlig helg, kära läsare!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0