Pluggis!

Vilken dag och än är den inte slut!

Håller för tillfället på att försöka få klart allt så jag slipper ha rester för det är ingen hit.
Har precis skickat in historiaprovet till P-A så en sak är överstökad.
Nu väntar "bara" ett jättestort idrottsprov som är på måndag. Hur många gånger ska jag behöva bli arg och frustrerad över att lärarna sätter prov på en måndag?!
Det går bara inte, hela helgen är ju åt helvete. Men jag har andra planer inför helgen så idag vet jag vad jag ska ägna mig åt, läsa på. Imorgon också för den delen så kanske något fastnar. Om det inte råkar försvinna under lördagens bravader då det är party party.
På söndag lär jag förmodligen vara alldeles för matt för att sätta mig och plugga.
Har förmodligen inget val, bara gilla läget!

Nu måste jag sluta och ta tag i det här. Känner mig som en riktig pluggis, inte kul!

Hoppas ni har en bra dag, kära läsare!





Kommentarer
ella

hoppas d går bra plugga nu=)

2009-05-28 @ 14:40:36
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
ericaperzzon

prov på måndagar är verkligen illa!



Svar: Tack så mycket:)



/E

2009-05-28 @ 17:21:31
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
JENNNNNA

den vill jag se! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0