Party som gav världens baksmälla

Igår var det som sagt cruising i Trollhättan, underbart väder och massa folk!
Kvällen startade bra, jag hamnade på fel buss och därmed fick jag gå av vid resecentrum för att ta en annan buss in mot stan eftersom jag skulle möta Hanna vid Innovatum. 
Att gå från resecentrum till Innovatum i mina tio centimeters klackar kom inte på fråga.
Kan säga att mina fötter värker otroligt idag och har förmodligen lyckats vricka den ena.
Kan ha sina förklaringar med tanke på att jag tydligen ramlade när jag skulle ta mig ur en fåtölj inne på Backstage. Tackar vimmelfotografen som lyckades ta min öl i farten på väg ner mot golvet, haha! Jag lyckas då alltid med något. Men vad vore en fest utan Marre?
Eftersom Pierre´s kusin och hennes man som även äger Backstage var där bjöds det på shots vilket förmodligen är anledningen till den hemska baksmällan jag haft idag.

Jag och Pierre har legat instängda i lägenheten och mått uselt.
Hade hellre varit ute i det otroligt fina vädret och solat och badat.
Tråkigt att en hel dag ska gå till spillo på grund av en kväll, men kul hade jag!
En sak är säker: På torsdag blir det inget Lipz för min del.
Klarar verkligen inte av baksmällan längre. Tecken på att jag börjar bli gammal?
Haha, skämt åsido. Nu måste jag sluta, plugget väntar hur jag nu ska orka med det..

Hoppas ni haft en trevlig helg, kära läsare!


      



Kommentarer
Emma

Jäklar vilken fin blogg du har :)

2009-05-31 @ 22:28:35
URL: http://emmsan88.blogg.se/
matilda

tillsammans blir vi starkare, gå med i kampen för att alla barn som får cancer ska överleva!

läs: http://elitecyclist.blogg.se/2009/may/vi-minns-och-vi-hoppas-pa-framtiden.html



alla ska överleva!

2009-05-31 @ 22:50:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0