Hot in here

Jag har insett att jag har alldeles för mycket kläder på mig idag. Det är hur varmt som helst!
Och inte blev det mindre varmt av att jag sprang runt i affärer på håltimman.
Nu blir det på med tunnare kläder hädanefter om vädret håller i sig!

Hade foto i morse och fick en positiv överraskning av Jurek - VG på fotoprovet!
Jag kan minsann när jag vill.
Börjar äntligen få klart fotokompendiet, bara en uppgift kvar, parafrasen som jag ska ta nu i veckan. Sen ska jag aldrig mer ha foto, kan inte beskriva hur skönt det ska bli.
Fotokursen har inte varit den allra bästa för mig för att uttrycka det milt.

Nu sitter jag och väntar på att historialektionen ska börja och sen har jag bara lagbollsport kvar innan dagen är slut. Därefter blir raka vägen hem till matteböckerna (nationellt prov imorgon) och sedan iväg till träningen. Känns som det var evigheter sedan jag tränade, mycket att ta igen efter man varit sjuk!

Nu måste jag sluta, vill inte ha några sura miner från P-A om att jag kommer sent för att jag sitter och bloggar, haha!

Ha en bra dag, kära läsare!




Kommentarer
Linda

Ja allt är toppen vi fixar o donar med huset!

Planerar för midsommar firande,hoppas på att lite bloggfolk kommer hit=)

2009-05-25 @ 19:17:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
sanna

Grattis till VGt älskling!

2009-05-27 @ 11:33:58
URL: http://sannae.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0