Fredagen är här!

Äntligen!

Hade sovmorgon idag vilket innebar att jag sov över hos älskling.
Efter att ha gjort mig i ordning gick jag ut i det underbara vädret på väg till bussen.
Jag har nämligen fått äran att låna Pierres bil idag och fick alltså ta bussen till hans jobb för att hämta den först. Jag blev ganska förvånad när jag såg att Louise och Emilia stod och väntade på bussen när jag kom. Självklart tog vi samma buss till Volvo Brandt så att dom kunde åka bil med mig till skolan istället. Lite mer lyx än buss! Så med musik på högsta volym (kanske inte högsta, då hade väl baslådan sprängts) åkte vi rally till skolan.
Min körning var helt klart godkänd av både Louise och Emilia, känns ju tryggt att höra.

Nu sitter jag i skolan och om 1 minut börjar dagens textkommunikation, jag vill inte!
Vill ut i solen och glida runt i bilen. Det borde inte vara annat än min rätt efter att nyligen tagit körkort! Dessvärre tror jag inte Jan skulle tillåta mig att lämna hans lektion för att köra bil...

Nu måste jag sluta så jag inte kommer försent.

Ha en bra fredag, kära läsare!




Kommentarer
Emilia

MER BILÅKNING ÅT FOLKET!

2009-05-15 @ 12:55:21
URL: http://emiliavem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0