Fredag

Då var det äntligen helg!
Dagen började på Folkets Hus där vi såg på teater - En mänsklig historia.
Därefter var det tillbaka till skolan för att ha den årets allra sista textlektion.
Fick även reda på mitt betyg - MVG, känns jättebra!

Nu sitter jag och laddar inför matchen som spelas på hemmaplan mot Vargön, är så taggad!
Kommer bli väldigt varmt att spela idag men det svalnar nog fram till sju så det ska nog gå bra.
Efter matchen kommer älskling och hämtar mig så blir det hem till honom för att se på film och ha mysigt. En härlig fredagkväll med andra ord!

Imorgon är det cruising i Trollhättan och då kommer jag och Hanna vara ute och göra stan osäker! Dessutom kommer det bli ännu finare väder än idag, så perfekt!

Nu ska jag packa väskan och ge mig iväg till samlingen.

Ha en trevlig helg, kära läsare!



Kommentarer
sannie

ha en fin dag! :)

2009-05-30 @ 15:27:28
URL: http://sannieschutt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0