Framtida karriär - talare?

Som ni kanske redan räknat ut med hjälp av rubriken gick mitt tal hur bra som helst.
MVG, yes!
Aldrig haft svårt för att prata inför en grupp, snarare tvärtom, det är så kul! Att bara veta att alla som sitter framför en lyssnar och förhoppningsvis tar till sig av det man säger. Det känns toppen. Tycker så synd om dem som har skräck inför att prata inför många (sänder en liten tanke till dig Emilia, men trots skräcken klarade du det galant!)



Eftermiddagen har gått fort
. Har gjort lite nytta och fått städat lite och röjt undan allt som har med körkort och körkortsteori att göra, nu ska allt bort för det lär inte behövas igen!

På mentorstiden kom vi överens om att klassen ihop med våra mentorer ska åka till Liseberg någon dag den sista veckan innan sommarlovet som en liten avslutning, great!
Detta innebär att jag kommer hamna på Liseberg två gånger denna sommaren eftersom jag ska åka dit med älskling och Gabbi också. Jag klagar inte, älskar Liseberg!



Oj, tiden rusar iväg, dags att göra mig klar för jobbet!

Hoppas ni har en bra dag, kära läsare!



Kommentarer
Emilia

Haha, usch för skräck! Fast den är nog egentligen inte skräck. Det är andningsbortglömning! :D

2009-05-14 @ 17:17:35
URL: http://emiliavem.blogg.se/
mamlin

grattis, du gjorde det så grymt bra så det vart du värd!:)

2009-05-14 @ 17:21:01
URL: http://mamlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0