Shopping

För att fördriva dagens håltimma på bästa sätt åkte jag till Överby för att hitta en present till Schöttan som har middag/fest på lördag. Fann en present, kan tyvärr inte avslöja vad jag köpt eftersom hon läser min blogg men jag kan lova att hon kommer bli snyggast av alla på lördag! Nu vet jag att hon är hur nyfiken som helst, haha!

Efter jag köpt presenten passade jag givetvis på att shoppa till mig själv också. Jag slog på stort och köpte en gul klänning (Gina)! Jag som aldrig annars skulle köpa något gult men idag gjorde jag revolution. Grymt! Sedan så blev det ett par svarta spetsleggins (Gina), en bh (HM) samt tygskor (HM) så det blev en del till slut.





Kommentarer
Liene

gult som är så fint!:D

2009-03-05 @ 19:13:37
URL: http://lienes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0