Matchrapport

I lördags var det dags för min debutmatch för i år.
Vi spelade på konstgräs i Vänersborg och matchen slutade 3-0 till oss, glädjerus!

Jag hamnade på höger ytterback där jag spelade hela matchen, verkar som att jag funnit en ny position. Självklart känns det ovant att ha gått från mittback till ytterback men det gick bra så varför inte fortsätta?
Det var riktigt skönt att spela, som jag saknat den känslan! Det är riktig adrenalinkick och att inleda första matchen med en vinst på 3-0 känns oerhört bra.

Ikväll blir det träning, verkligen dags att ladda upp inför seriestarten!



Kommentarer
linnea

grattis :) ser verkligen fram emot att möta er, hoppas du är med då :D 28 mars då ska ni verkligen inte vinna! ;)

2009-03-16 @ 15:04:56
URL: http://hedaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0