Kort sammanfattning av helgen

Fredag: Min 18-årsdag som jag spenderade med älskling. Vi åt på kinarestaurang och sedan gick vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den var riktigt bra så ni som inte sett den - se den! Varnar dock för en del otäcka scener.

Lördag: Det var fullt upp precis hela dagen! Var bland annat hemma hos mig och umgicks med mamma och pappa sedan vidare till hans pappa och hälsade på och hann även med att träffa massa kompisar så det var kul. Kort och gott: En väldigt social dag.
 
Söndag: Slappdag som vanligt, åtminstone fram till eftermiddagen för sedan var det dags för match. Jag var laddad till tusen och såg verkligen fram emot att spela. Dessvärre hann jag inte springa många meter innan jag blev skadad, jävla lår som inte funkar som det ska!
Så nu får jag gå runt och halta ett tag, inte kul...

Nu ska jag massera in låret och lägga mig och se på Andra Avenyn.

Hoppas ni haft en trevlig helg!



Kommentarer
Mippi

Vad bra :) jodå jag har haft en lugn helg med min sambo, fixat här hemma utomhus runt huset så de blev fint o så har vi mest myst o kollat tv, skönt med lugna helger oxå men nästa måste jag dricka :D

2009-03-22 @ 20:16:51
URL: http://www.mippi.se
matilda

Sv: jag är klar med tentan och det känns grymt bra :D hihi.

2009-03-22 @ 21:43:30
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
anna

Varsågod! :)

jaa, visst är det! Vill att det ska bli sommar nu.

2009-03-23 @ 08:42:53
URL: http://annadavidssson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0