Helgen

Dåligt med bloggande från min sida nu men det har sina orsaker. Nu är jag i alla fall här igen!
Fredagen bestod av shopping, fika på strandgatan, promenad genom stan och film.
Sällskap: Okänt för er läsare än så länge.

Igår var jag på födelsedagsfest hos Schöttan, en riktigt lyckad sådan också!
Att man kan ha så roligt med endast tjejer, haha!
Först åt vi middag (tacopaj) sedan väntade ölspelet och presentöppning därefter efter det var alla i full gång, (Schöttan var nog mest igång av alla, helt crazy!
Sedan åt vi efterätt (kanske inte så bra med tanke på allt vi druckit innan) och efter den blev det ännu mer party och dans. Stackars Schöttan mådde så dåligt senare under kvällen/natten men så går det när man inte tar det lugnt med spriten!
Jag passar på att tacka alla tjejerna för en riktigt trevlig kväll, hoppas det blir mer sådana :)

P.s
Den heta slipsen är från mig och Schöttan föll för den direkt ;)



            




Kommentarer
Hanna

Helvete Marre!

2009-03-08 @ 11:19:14
Linn

Sv; wie! Det är kul när man hittar nått faktiskt användbart på rean :D

2009-03-08 @ 12:43:09
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Jonna Hansson

Tack söt!

Du med =)

2009-03-08 @ 13:01:40
URL: http://jth.blogg.se/
Alessandra

Helgen har vart helt okej, har vart ledig :)

Jätte skönt men är fortfarande förkyld..!

Av bilderna att döma så verkar du haft en toppen kväll i alla fall :)

2009-03-08 @ 13:38:30
URL: http://alessandra.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0