Görels party!

Nu förstår jag att ingen av er förutom mina klasskamrater förstår innebörden av rubriken.
Det var nämligen detta som jag och några andra i klassen döpte vårat så kallade parti till.
Eller rättare sagt, jag och Schöttan bestämde att det var det bästa namnet.
Hedan var också med på ett hörn till slut ;)

Våra största idoler är Mia och Klara
, haha! Det är mycket Mia&Klara-snack under våra lektioner, hur tråkig den än är lyckas vi alltid roa till det med lite kommentarer ur Mia&Klara-serien. Ni som inte sett den, se den!
Fast var beredda på udda humor men också den bästa humorn ;)
Även vår svenska/engelskalärare Christina är ett fan till dom vilket gjorde det ännu roligare i morse.

Vi delade in oss i grupper och skulle bilda varsitt parti på engelskalektionen och sedan bestämma vad vi stod för och ville förändra. Jag och Hanna var totalt inne på att införa bag in box vin på jobbet/skolan för att få upp humöret. Dessvärre tyckte de andra i gruppen att det var en dålig idé. Man måste som sagt dela min och Schöttans humor för att gå med på sådant. 
Haha, vi hade åtminstone roligt åt det (synd att vi inte sa det inför klassen), det hade säkerligen gjort oss till det vinnande partiet! Trots mitt och Schöttans oerhört dåliga men roliga redovisning inför klassen om vad vi ville förändra blev vi rankad som andra bästa parti.
Hur bra är inte det?

Oj, klockan tickar! Nu är det dags att förbereda sig för jobb.





Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
linnea

görels party,BRA!

2009-03-05 @ 21:25:24
URL: http://hedaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0