Bakis, yeees..

Känns väldigt ovanligt att vara bakis på en fredag men när jag tänker efter är det ganska bra med tanke på att man slipper offra en lördag eller söndag på grund av baksmälla.
Jag är bra smart! ;)

Igår befann jag mig på Lipz med Hanna och Susanna och vi passade på att fira våra 18-årsdagar tillsammans. Prima! Vi var drottningarna på dansgolvet, haha!
När jag fått nog och blivit väldigt tankad ringde jag älskling så kom han och hämtade mig så sov jag där. Vilka idéer man får när man är full. Jag som skulle åka hem med Hanna och sova hemma för att slippa gå upp extra tidigt för att bli hemskjutsad från Vänersborg innan älskling skulle jobba.
Här sitter jag i alla fall nu, nyligen hemkommen från Vänersborg och jag känner verkligen inte för att gå på engelskalektionen i mitt tillstånd. Inte kul! Och massa snö har kommit så pumps var inget bra alternativ men det kunde jag ju inte veta igår. Tack och lov att hela Sylte låg och sov när jag försökte komma fram i snön i klackskorna, vilken syn det måste varit...
Oj, klockan tickar! På med mjukiskläder och mot skolan! Suck...

Ha en trevlig helg, kära läsare!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0