Vaknat upp från de döda

Riktigt så är det väl inte för än så länge lever jag livet och planerat att göra det många år till!
Men så skönt det var att sova en stund.
Efter nattens hemska mardröm behövde jag det verkligen. Jag var så rädd...
Hade en riktigt sjuk mardröm fylld av tortyr och mannen i fråga som torterade mig med alla möjliga saker såg precis ut som Josef Fritzl. Hemska människa som fått mig att drömma så!
Han är inte ens värd att kallas för människa.
Antar att det är mitt undermedvetna som talar med mig. Mina drömmar är svårtydliga...
Önskar att min drömfångare kunde hjälpa bättre.
Eller ännu bättre - att jag kunde dela varenda natt med min älskling, min trygghet!

Blev en bra dag i skolan, hade idrottsprov i morse och det gick som en dans, därefter hade jag historia och sist men inte minst - det fruktade matteprovet. Vet ni vad?
Jag, Marianne Ahlborg fick G i matte B!!
Snacka om lycka, jag är så stolt över mig själv.
Jag gjorde det omöjliga möjligt och det känns som en oerhörd lättnad. Äntligen kan jag andas ut.

Hade tänkt städa mitt rum lite idag, kläderna har hamnat överallt och ingenstans som vanligt.
Jag avskyr oordning så nu blir det ändring på det innan jag åker till jobbet.

Hoppas ni haft en bra dag, kära läsare!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0