Tre VG senare är jag hemma igen!

Började nio i morse men egentligen var det helt meningslöst att åka dit.
Hade lite snabba betygssnack och sen fick vi åka hem igen.

Fick en glad överraskning av Jurek i morse, nämligen VG i fotokursen!
Vilken lycka, vad stolt jag är! Trodde aldrig att det hade gått så bra som det egentligen gjort när jag fick höra hur han bedömt alla mina uppgifter.

Efter det hade jag betygssnack med P-A och det blev VG i historiakursen vilket jag också är väldigt nöjd med! Sist men inte minst gick jag till Britt för att höra vad jag fick i Lagbollsporten och även där blev det ett VG. Hade dock hoppats på MVG där men nådde inte riktigt dit. 
Hur som helst känns det bra med att ha kommit hem med tre VG idag! 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0