Torsdag

Dåligt uppdaterande, jag vet!
Så är det när jobbet tar upp all tid. Äntligen är det dags för långhelg!
Men först har jag kvällsjobbet kvar, sen kan jag äntligen koppla av.

Idag gick postrundan jättebra, får hoppas att det går lika bra på måndag då jag ska få ha en ny gubbe som lär mig. Tråkigt! Jag och Leif har ju haft så sjukt roligt under rundorna så hade gärna haft honom kvar som "lärare". Men han ska väl få njuta av sin semester nu :)

Direkt efter jobbet åkte jag till Red Rocket för att fixa i ordning min andra tatuering som jag gjorde för ca 3 v sedan. Jag var inte helt nöjd med den så idag fick Chin fixa till den.
En Marianne-karamell är det för er som är nyfikna ;)
Bild kommer när den är läkt!

Nu måste jag ta på mig och åka till jobbet.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER, KÄRA LÄSARE! ♥




Kommentarer
Emilia

Fixade han den bra? :D

2009-06-19 @ 01:35:12
URL: http://emiliavem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0