Tisdag

Haft fullt upp hela dagen men nu har jag äntligen tid att blogga!

Morgonen inleddes med rörlig bild och vi hann nästan filma klart alla scener.
Jag och Maria "lekte" regissörer och skulle förmodligen komma långt inom filmvärlden ihop.
Dessvärre blir det nog inget med den idén eftersom jag valt att ha textkommunikation sista året.
Jag kommer sakna rörlig bild-kursen!

Resten av tisdagen gick förvånansvärt fort.
Fick reda på att vi ska ha matteprov imorgon, det allra sista matteprovet.
Klarar jag det inte kan jag nog vinka adjö till mitt G. Usch, vad deppig jag känner mig.
Så som jag kämpat för att få G, jag bara måste ha det! Nej, än får jag inte ge upp.
Jag ska nog bevisa hur väl jag vill ha det...
Har även idrottsproveimorgon så egentligen bör jag ägna kvällen åt att plugga.
Senare finns det ett bra ord som heter. Om det blir av är en annan fråga.

Efter skolan var det raka vägen till posten för att gå på introduktionsmöte inför mitt sommarjobb.
Fick dessutom betald arbetstid för att jag var där på mötet, hur bra är inte det?

Åkte hem till Annie efter mötet och fick hjälp med att bleka min utväxt så nu är man platinablond igen och allt är i sin ordning!

Har alltså varit borta hela dagen och det är skönt att vara hemma nu.
Kanske ska börja plugga innan jag måste sova?

Ha en trevlig kväll, kära läsare!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0