Tisdag

Dåligt uppdaterande numera, men som sagt, jobbet tar upp all min dyrbara tid.
Tiden jag egentligen borde ägna åt att ligga på stranden, sola, bada, äta glass, festa och så vidare, listan kan bli lång. Det är trots allt mitt allra sista sommarlov. Och vad gör jag? Jobbar! Nej, nu ska jag sluta klaga. Jag har åtminstone ett jobb vilket många saknar.

Men en sak ska ni ha klart för er, brevbäring är värre än man tror!
Mycket beror nog på värmen också.
Sitta i en kokhet bil som är full med post hela dagarna är ingen hit.
För igår och idag har det varit sjukt varmt.
Åh, vad jag sitter och drömmer mig bort under min postrunda.
Tänk vad skönt det hade varit att ligga på stranden och sola och bada.
Får hoppas att det är lika bra väder om sex veckor då jag äntligen får lite ledighet innan skolan drar igång igen.

Direkt efter gårdagens och dagens postrunda var klar gjorde jag samma sak - ringde Pierre och sa att vi bara var tvugna att åka och bada! Vilket vi också gjorde. Det var så härligt!
22 juni blev alltså årets första dopp, det blev sent i år jämfört med vad det brukar bli.

Nu har jag nyss kommit hem från Pierre. Vi var på Gardesanna och badade, solade lite, åt glass och hade det mysigt. Idag var det mycket mer folk på stranden!
Folk har väl insett att solen faktiskt kommit för att stanna ett tag. 

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen så jag orkar cykla iväg till jobbet imorgon.

Hoppas ni har det bra, kära läsare!  ♥



Kommentarer
JENNNA

of course :)



2009-06-23 @ 23:22:51
URL: http://gucciime.blogg.se/
marre

Marika heter jag :) Du då?

jag är riktigt avis på din header, jag älskar sol, värme och allt din header bjur på :)

2009-06-24 @ 00:04:24
URL: http://maaarre.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0