Slut på ledigheten

Då var min ledighet över för imorgon börjar jag jobba. Vilket sommarlov...
Men pengarna kommer däremot rulla in ;)

Fredagen blev en trevlig kväll med MP2B-tjejerna och Hanna.
Vi startade på pizzeria Intim, drack lite, åt lite och pratade.
Sedan bar det av mot Backstage.
Det slutade med att jag och Hanna fick med oss Emilia, Louise, Lydia och till och med Sofia! ;)
Lydia var chaufför och körde minst sagt rally bort till Backstage.
Efter att ha blivit lite fullare fick jag skjuts hem till Pierre av Lydia :)
Tack för en trevlig kväll, tjejer! Måste göras om.

Resten av helgen har varit väldigt lugn och skön. Vädret har inte varit det bästa vilket inneburit massor med mys och film. Hoppas på sol nästa helg så första doppet kan bli av!

Hoppas ni haft en trevlig helg, kära läsare!


Fredags i bilder:


         





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0