Måste bara...

göra tummen upp för dagens lunchrast!

Tror inte jag skrattat så mycket på länge.

Säkerligen inte de andra tjejerna i klassen som satt där heller.

Dagens samtalsämne var Frankrikeresan som vi ska göra med skolan nästa år.
Mitt namn hamnade i centrum eftersom jag aldrig någonsin varit utomlands (förutom Danmark) och därmed aldrig flygit. Jag är höjdrädd och kommer alltså vara panikslagen när vi ska på planet. Men vi har gjort upp en plan, tjejerna får supa ner mig innan vi går på och när vi hamnar i Frankrike har jag förhoppningvis inte märkt av att vi åkt ens.
Drömma kan man ju göra...

Schöttan: Ingenting kan hända när man flyger.
Det är större risk att du dör när du är ute och går!

Jag:
 Skojar du eller?! Flygplan kan bli kapade, störta och till och med försvinna ut i tomma intet!

Alla:
Skratt över hela matsalen

Snacka om att jag kommer sakna er när vi tar studenten!



Kommentarer
Emilia

Ååh sluta säga att vi tar studenten! :( Nu blev jag deppig! Kommer sakna tjejgänget i Mp2b, så oslagbart! Och vi ska ha så SJUUUKT kul i Frankrike :D Vi får bara dra med Sofia också ;)

2009-06-02 @ 22:21:48
URL: http://emiliavem.blogg.se/
JENNA

hihi, ja vi får väl se hur det gååår :)

2009-06-02 @ 22:45:16
URL: http://gucciime.blogg.se/
Kakan

Ähh, jag är sjukt höjdrädd men jag älskar att flyga. Man hamnar på så hög höjd så att man inte ens inser att det hör ihop med höjdrädslan. Det kommer gå skitbra ska du se.

2009-06-06 @ 01:58:25
URL: http://www.finest.se/californication



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0