Måndag

Så var det måndag igen och därmed bara två veckor kvar i skolan!
Idag hade vi sista fotolektionen och jag blev äntligen klar med mitt fotokompendium.
Nu återstår nog ingenting att göra förutom idrottsprov på onsdag men annars ser det rätt tomt ut i kalendern. För en gångs skull!

Det har varit sjukt varmt idag! Kanske en av anledningarna till att jag känner mig så trött nu, hade helst lagt mig i sängen och sovit. Det kan jag ju glömma för om en timme börjar träningen. Kommer väl få värmeslag med tanke på att vi ska ha löpning idag också. Inte kul!


Åkte och beställde tid för min tatuering förut så nu ska den äntligen sitta på min hud snart! Synd att Chin (engelsmannen som tatuerade mig sist) åker till Ryssland annars hade han minsann fått göra den. Ängeln han gjorde på mig sist blev ju otroligt fin!

Nu ska jag byta om och cykla iväg om en stund.

Ha en trevlig kväll, kära läsare!






Kommentarer
Janna

jag saknar dig med gumman, hoppas allt e bra med dig <3

2009-06-01 @ 23:18:13
URL: http://jannaohlsson.blogg.se/
Janna

härligt :) jorå allt e bra med mig, å skolan å så funkar bra det ska bli så himlans skönt med sommarlov nu bara :) <3

2009-06-02 @ 07:53:52
URL: http://jannaohlsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0