Kort sammanfattning av helgen

Lördag: Jag och älskling gick upp tidigt för att åka med mamma och pappa till Göteborg. 
Min kusin Anton konfirmerade sig och därmed blev det en trevlig släktträff.

Söndag: Ännu en tidig morgon eftersom jag, älskling och Gabriella skulle  åka med Nishan på hundutställning i Vänersborg. Det var jättehärligt väder och utställningen var mycket större än vad jag väntat mig. Såg massor av fina hundar! På eftermiddagen åkte vi iväg och hälsade på Pierres pappa och innan vi skulle lämna Gabriella hos hennes mamma gick vi till lekparken.


Bilderna får sammanfatta resten


Lördagen i bilder:

                       





Söndagen i bilder:


            

          




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0