Ge mig helg!

Jag är trött. Jag har ont. Jag är varm. Jag känner mig helt förstörd. Så, då var det sagt.

Morgonen inleddes såklart med jobb och reklamen förstörde hela min dag. Det tog längre tid än vad jag förväntat mig så i slutet på rundan fick Mats åka ut och hjälpa mig (thank God för det!)
Slutade strax efter tre och började trampa iväg mot stan för lite ärenden.
Självklart fick jag med mig två par skor hem. Jisses, dom tar snart upp hela mitt rum...
Men vad ska man säga? Jag älskar dom!
Efter att ha kommit hem slängde jag snabbt i mig mat och sedan tog jag bilen till jobbet igen.
Det var den allra sista kvällssorteringen idag.
Skönt och tråkigt samtidigt. De där extrapengarna har ju varit guld värt!

Nu ska jag göra mig i ordning för läggdags. Så underbart att det är fredag imorgon!
Beachen - snart kommer jag!

Ha det bra, kära läsare!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0