Första dagen på sommarjobbet

Den blev både längre och roligare än vad jag tänkt!
Jag har haft turen och fått postens roligaste gubbe som "lärare".
Vår postrunda började bra - punktering. Det var bara att åka in och byta däck.
Sedan kom vi äntligen ut på vår runda och vi turades om att köra.
Automat är verkligen kul att köra! Roligast och pinsammast var när jag råkade ta fel på bromsen och gasen så istället för att bromsa tryckte jag gasen i bott och vi hamnade i någons häck. 
Som vi satt och skrattade åt det och det kändes som att hela området stod och kollade ut mig. Pinsamheter är ändå det roligaste ;)
Turen tog längre tid än vad den brukar så det blev en lång dag idag!

Snart ska jag tillbaka till posten igen för att kvällsjobba. Inget sommarlov här inte.

Hoppas ni har en bra dag, kära läsare!




 



Kommentarer
Jasmine - Anything But Ordinary!

jag vill också ha sommarjobb men hann typ inte fixa ngt :(

2009-06-15 @ 18:25:53
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Jasmine - Anything But Ordinary!

sv: wiiiiiiie tack:D

2009-06-15 @ 21:05:15
URL: http://problematicgirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0