4 juli

Dåligt bloggat för min del men sitta framför en dator i detta fantastiska väder går bara inte.
Ska tydligen bli sämre väder redan imorgon, hoppas meterologerna visar lika fel som alltid. Däremot hade jag faktiskt inte klagat på lite regnmoln med tanke på den 40-graders varma postbilen jag sitter i. Det är verkligen outhärdligt!

Slutade tidigt i torsdags och fredags (det märks verkligen att posten börjar minska nu) och då passade vi självklart på att bada. I torsdags provade vi på Sjölanda men insåg att det inte var något för oss så igår blev det Gardesanna igen.
Efter badet åkte jag hem till Sofia och grillade med några MP2B:are.
Mycket trevlig kväll med massor av härligt skvaller och god mat.
Måste träffas snart igen och uppdatera varandra om allt som händer!

Bildsammanfattning


Torsdag

 

Fredag

       





Kommentarer
JENNNA

♥♥♥

2009-07-04 @ 16:33:17
URL: http://gucciime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0