Tisdag

Idag hade jag sådant flyt på postrundan att jag var hemma redan 12.30, det ni!
Har hunnit äta, duscha och klätt på mig.
Nu inväntar jag pappsen så att jag kan låna bilen för att åka och shoppa lite.
Därefter åker jag hem till min älskling som jag saknat redan efter två dagar.
Hur ska det gå när jag ska vara ifrån honom en hel vecka när jag och brudarna åker till Frankrike på skolresa? Lär förhoppningsvis ha fullt upp med choklad- och vinprovning som de tidigare besökarna haft. Men den största frågan är nog trots allt hur det ska gå med flygresan. Jag kommer ... Aldrig flygit i hela mitt liv plus att jag är höjdrädd.
Men med en hel del alkohol ska det nog kunna ordna sig!



Nu ska jag sminka mig.

Hoppas ni har en bra dag, kära läsare!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0