Rekord!

Ja, inte besöksrekord som alla andra bloggare skriver om, utan ett alldeles eget rekord!
Nämligen min postrunda som det varit ett oändligt tjat om det senaste.
Men snart är det slut på det för på fredag gör jag min allra sista dag!

Nog om det och åter till rekordet. Jag kom ut 08.30 och var klar 10.45. Vi snackar alltså om cirka två timmar medan det i vanliga fall brukar ta mellan tre och fyra timmar. Happy me!
Fick sluta direkt också så jag gled runt i stan en sväng (försöker hitta den perfekta presenten till Pierre) men slutade med att jag handlade till mig istället. Surprise? Nope!

Hittade ett armband, en necessär och en tröja. Just det! Får inte glömma att jag faktiskt handlade lite igår också. Då hittade jag en klänning, en väska och en spraydeo.

Mina inköp (allt på rea!) Känner mig så grymt ekonomisk :)





Frågan är hur man ska fördriva tiden idag. Hade gärna åkt iväg till Göteborg eftersom Annie är där och lånar hennes brors lägenhet men jobbet väntar imorgon..
Får bli helgen istället, kommer bli grymt kul!
Jag och Annie i Göteborg, precis som de gamla goda tiderna :)



Ha en bra dag, kära läsare!






Kommentarer
B R O W N S U G A R

Kul att du slog rekord :D hihi jag hade nog aldrig klarat de :')

2009-07-29 @ 21:55:37
URL: http://brownsugar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0