Partysugen?

Måste bara skriva om min intressanta dröm jag hade inatt.
Tyvärr är det lite suddigt men ska försöka minnas så gott det går.

Jag och några tjejer i klassen pratade om att vi bara var tvugna att dra ut på Lipz.
Allt var planerat in i minsta detalj tills jag plötsligt kommer på att jag ska jobba dagen där på.
Det sista jag minns är att jag skriker "HELVETE!" till dom och är helt förtvivlad.
De kollar på mig som frågetecken och jag förklarar att jag ska upp och jobba tidigt nästa dag och är så arg att jag nästan kokar.

Därefter ringde väckarklockan och det var dags att gå upp.

Jag måste verkligen vara både jobbskadad och partysugen eftersom jag drömmer om krogen.
Hoppas verkligen planerna blir som tänkt - utgång i Göteborg i helgen!



Jag och Hanna på årets cruising




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0