Hemma igen

Det blev en ganska kort visit i Östersund eftersom jag jobbar.
Men nu återstår bara två veckor, sen ska jag också ha sommarlov!
Hinner åtminstone vila upp mig i nästan tre veckor innan skolan drar igång igen.
Tänk, sista året på gymnasiet. Har redan ångest över vad jag ska göra efteråt.
Det finns ju hur mycket som helst att välja bland! Nej, nu ska jag inte tänka på sådant.

Om en timme drar träningen igång igen efter sommaruppehållet.
Ska bli så skönt att rulla lite boll igen! Efter träningen ska jag bege mig till min älskling.
Vi såg en bra skräckfilm igår, Fingerprints.
Idag lär jag väl inte kunna hålla mig vaken under en hel film med tanke på att jag ska upp halvsex imorgon.

Har precis lagt in alla bilderna på datorn som jag tog i Östersund. Blev nästan 200!
Kommer lägga upp en hel del imorgon men tills dess får ni nöja er med ett smakprov för nu ska jag dra på mig träningskläderna och åka.

 

Pelle och Pierre när vi badade i Forsaleden 





Ha det bra, kära läsare! ♥




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0