Första juli

Redan?! Sommaren smälter bort likt smör i solsken...

Jobbat som vanligt och efter att ha kommit hem åkte jag och pappa till stranden och badade. Pierre, Gabriella och två av hans kompisar gjorde oss sällskap eftersom de hade legat där hela dagen. Vissa har det bra! Det var verkligen jätteskönt i vattnet!
Dessvärre försvann solen så efter en stund begav vi oss hemåt.

Men destination ett blev studion Red Rocket.
Jag skulle nämligen pierca mig i tragus och nu är det gjort!
Ni som inte vet vart tragus sitter följer en bild nedan.
Det gjorde inte alls ont, jag som förväntat mig ordentlig smärta.
Nöjd med resultatet är jag också :) 



Nu har jag nyss kommit hem från stan. Tog en fika på strandgatan med Hanna och Johanna. Kändes nästan som en återförening från högstadiet då vi gick i samma klass. Saknar 391!

 

Hanna och Johanna på stan :)


Nu ska jag städa lite, tvätta min piercing och sen är det väl läggdags.

Hoppas ni haft en bra dag, kära läsare!









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0