Torsdag

Hallå folket!

Vilken långsam torsdag det varit, började med engelska där jag inte fick mycket gjort.
Kan bero på att jag hamnade bredvid Linnéa så jag satt mest och skrattade bort tiden.
Trött var jag i alla fall, känns att veckan börjar gå mot sitt slut, är ofta extra trött och hängig då.
Men imorgon är det äntligen fredag!

Snart ska jag iväg och jobba, lär väl somna i posthögarna.
Det som får mig att hålla uppe humöret idag är mitt älskade MVG som jag fick på psykologikursen. Känns så skönt att ha den avklarad, nu kan jag äntligen släppa lite tyngd från axlarna. Framöver kommer jag idrotta istället för psykologin så det blir inte särskilt mycket teoretiskt men det är det sista jag behöver just nu känns det som.

På lördag bär det av till Göteborg till Amanda, ska bli riktigt skönt att komma bort lite.
Inte för att det var särskilt länge sen jag var bortrest men ändå.
Nu måste jag göra mig i ordning och åka.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
analis

Ska bli såå kul att träffa dig!

Grattis till betyget!

2009-01-15 @ 17:51:45
URL: http://fflodin.blogg.se/
Dress Like a Princess

jaa idag är de äntligen fredag :)

2009-01-16 @ 09:17:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0