Tisdag

Idag har jag varit på mycket bättre humör än igår, om man bortser från matten.
Fast den måste jag nog alltid bortse ifrån för att ha en felfri dag.
På torsdag väntar ett stort matteprov och jag kan verkligen ingenting.
Ikväll missar jag träningen på grund av att jag måste plugga och Imorgon blir det till att stanna kvar i skolan och gå på extramatte. Behöver jag skriva att matte suger? Kan säga att det inte är särskilt roligt att vara i mitt sällskap när jag försöker förstå mig på matte men mamma och pappa har nog blivit härdade vid det här laget.
Pappsen försökte muntra upp mig lite förut då jag var på sämst humör nergrävd bland matteböckerna så jag fick övningsköra lite istället.
Nu ska jag faktiskt lägga mig och se på Prison Break, matteböckerna får vänta en stund till.

Dagens hiss - Idrottslektionen
Dagens diss - Matten!


"Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat."
Försöker ha det i åtanke för tillfället, funkar som en liten tröst.


Ha en trevlig kväll, kära läsare!








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0