Tatuering nästa?

Så var veckans arbetsdagar avklarade och snart är det helg!

För tillfället sitter jag och funderar över min kommande tatuering som jag tänkt göra när jag fyllt 18. Jag vet vad jag ska ha för motiv och vart jag ska ha den, är bara lite orolig över att den inte blir som jag tänkt. En sak är säker, aldrig någonsin att jag låter mig tatueras om jag inte är 100 % nöjd. Då är jag hellre jobbig tills jag blir helt nöjd! Punkt slut.
Det är faktiskt bara 64 dagar kvar tills jag fyller år räknade jag ut nyss, märks det att jag längtar?

Nu ska jag duscha och sen slå mig till ro framför tv:n och se på komedin Cake.

Någon mer som ska se den?








Kommentarer
Alessandra

Vad ska du tatuera för något?

Älskar tatueringa, min stora passion ;)

Grattis i forskott!

2009-01-15 @ 22:52:37
URL: http://alessandra.se
Dress Like a Princess

Detsamma!

2009-01-16 @ 10:13:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0