Sovmorgon

Detta blir första dagen i skolan för min del denna veckan. Inte för att det ens hinner bli en dag.. Blev informerad av Hanna igår att både engelskan och mediekunskapen är inställda vilket innebar en rejäl sovmorgon. Börjar 13.30 och har lektion en timme sen slutar vi.
Vadå mjukstart efter att ha varit sjuk? Lucky me!

Vaknade upp av en mardröm förut men som vanligt räddar trogna Nikita mig.
Vad jag saknar min bebis! Hur som helst var det bara att gå upp eftersom jag inte kunde somna om igen. Sedan gjorde jag pappa tjänsten och gick och handlade och om en stund ska vi ut och övningsköra innan jag ska till skolan.

Dagen i helhet ser ganska tråkig ut måste jag medge.

* Övningsköra
*  Skola en timme
* Jobba


Händer inte mycket med andra ord men samtidigt känner jag mig inte i toppform än så det är väl lika bra. Nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Hoppas ni har en bra dag!


  




Kommentarer
niki

ahha okeej:) det blir iaf lite pengar :D lycka till med övningskörningen :) när tänker du satsa på uppkörning ? =) kram

2009-01-29 @ 14:23:15
URL: http://niczue.blogg.se/
NIKI

Okeej :) Aaa jag har körkort, fick det i juli 07 så i sommar går min prövotid ut phhjuuu inom två år kan körkortet ryka för minsta lilla ju. Okeej :D KRAM

2009-01-29 @ 20:42:05
URL: http://niczue.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0