Pluggsöndag

Idag har det tyvärr inte blivit tid för något bloggande.
Anledningen är enkel, psykologiprov imorgon! 
Då gäller det verkligen för sen är kursen avslutad. Det har gått så fort!
För att fixa provet galant imorgon har hela dagen ägnats åt mina böcker men jag ska inte tycka synd om mig själv för jag vet att Emilia gjort samma sak. Imorgon är det vi som sitter ihop på håltimman och förhör varandra!

Måste bara påpeka att det inte är någon dålig träningsvärk jag har från igår, min mage - jisses säger jag bara! Ni vet den där känslan då man har sådan träningsvärk i magen att det känns som om allt spricker ifall man hostar. Aj aj! Men det går snart över för imorgon är det träning igen och jag är pepp! Första utomhusträningen för min del, på konstgräs dessutom. Jippie! Nu blir det tv för jag orkar verkligen inte plugga mer.

Hoppas ni har en trevlig kväll!



Kommentarer
Bea

Hoppas det går bra på provet! :-)

2009-01-12 @ 11:18:38
URL: http://grandtheft.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0