Östersund dag 15

Dagarna går och snart är det dags för hemfärd och därmed farväl till vintern.

Inatt har det kommit massor med snö och det har blivit riktigt kallt ute. Man är väl inte gjord för sådan kyla när man kommer från söder. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem och få ordning på rutinerna igen. Har börjar skämma bort mig själv genom att sova bort halva dagarna men det kommer det snart bli ändring på.

Om exakt en vecka drar jag igång med fotbollen igen, jag längtar!
Jag kommer börja spela i min gamla klubb igen. Det ska bli så enormt skönt, som jag saknat det! Detta kommer innebära ännu mindre tid åt fritid då jag kommer ha fullt upp med plugg, jobb och fotboll. Visst är fotboll fritid men det tar massor av tid från annat också men det fixar jag! Fotbollen kommer som sagt alltid ha en plats i mitt liv.

Hur ska man fördriva tiden på bästa sätt idag då?
Först och främst promenad med hundarna och senare ska jag och Madde iväg på kinarestaurang, ska bli så gott! Nu ska jag göra mig i ordning.

Ha en bra lördag, kära läsare!  





Kommentarer
Emilia

Minusgrader är min grej <3 Men halva jag är ju där uppifrån så jag kanske har det i blodet ;)

2009-01-03 @ 14:58:20
URL: http://emiliavem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0